Anker organizer

Denk je ook wel eens: wat als ik er niet meer ben of als ik ziek word? Heb ik mijn zaken goed geregeld? Wat zijn de gevolgen voor mij en voor mijn nabestaanden? Welke wensen heb ik en waar liggen belangrijke papieren? Het is zowel voor je eigen rust als voor nabestaanden fijn om je administratie en wensen professioneel te organiseren. De basis voor de Anker organizer is tot stand gekomen door eigen ervaringen in combinatie met de opleiding ‘nabestaandenzorg’. In deze opleiding kwam onder andere de leidraad ‘Zorgen erna’ uitgebreid aan de orde.

Tijdens het samenstellen van jouw Anker organizer bespreken we bijvoorbeeld wat jouw wensen zijn bij afscheid, nalatenschap en bij leven. Ook komen verzekeringen, bankzaken, pensioen, testament en medische zaken aan de orde. Of wat dacht je van praktische zaken zoals foto’s, woning, abonnementen, wachtwoorden en adressen? Anker organizing attendeert je in hoofdlijnen op mogelijkheden die je met jouw eigen specialist verder kunt uitwerken.

In de Anker organizer kunnen we (of kun je zelf) de huidige en gewenste situatie noteren. Er is ruimte om polissen en jaaroverzichten gestructureerd te bundelen. Dat is op de eerste plaats fijn voor jezelf. Hiermee maakt Anker organizing tevens moeilijke onderwerpen bespreekbaar.

Campagne SIRE om dood bespreekbaar te maken: ‘Vaak spijt over onvolledig afscheid.’ Ook is Anker organizing partner van Digital Life Legacy: dé expert in digitale nazorg na overlijden.

De Anker organizer kun je zien als een nooddossier, maar nog beter: als een levensdossier. De ervaring leert dat deze bijna dagelijks praktisch van pas komt. Kortom: steun en houvast door overzicht en inzicht!